Takuuohjeita

Etusivu Takuuohjeita
Vialliset tuotteet voi tuoda huoltoon noutopisteissä sijaitseviin huoltoihin. Tuotteet voi palauttaa myös postin asiakaspalautuksena asianmukaisesti pakattuna CruzIT Oy:lle. Postin asiakaspalautus on asiakkaalle ilmainen. Me testaamme tuotteet ja lähetämme uudet/korjatut tuotteet viallisten tilalle. Laittakaa pakettiin tuotteen mukana yhteystiedot, vikaselostus ja kopio ostokuitista (lasku). 
 
Postilla lähetettäessä tuote tulee pakata erilliseen pahvilaatikkoon (ei myyntipaketti) hyvin pehmustettuna, vähintään 10cm pehmustetta ympäriinsä. Huoltomme antaa tarvittaessa lisätietoa pakkaamista varten. Puh 029 30 999 39
 
Viallisen tuotteen saapuessa meille ei vaihtoa suoriteta heti vaan tuote tarkastetaan ja tarvittaessa lähetetään maahantuojalle, ellei huollolla ole asiaan eriävää näkökantaa. 
  • Takuu alkaa aina ostopäivästä tai tuotteen vastaanottopäivästä. 
  • Takuuajan ylittäviä tuotteita EI vaihdeta. 
  • Tuotevaihdon sattuessa vaihdamme tuotteen samanlaiseen tai korvaavaan tuotteeseen. Vaihdetun tuotteen takuu jatkuu ostopäivämäärästä eikä ala alusta. 
  • Takuu ei koske tuotteen puhdistusta tai paristoja.
  • Takuuseen ei kuulu käyttöopastus.
  • Takuu ei korvaa fyysisesti vaurioituneita tuotteita, huollon harkinnan mukaan. 
  • Takuu ei korvaa asiakkaan omasta asennus- tai käyttövirheestä koituneita vikoja eikä kulumisesta johtuneita vikoja. 
  • Takuu ei korvaa ohjelmallisia vikoja, esim. väärin asennettu/virheellinen ohjelma.
  • Ohjelmistoilla on käyttöönottotakuu tai ohjelmiston valmistajan määrittelemä takuu. Avattua ohjelmistoa ei voi palauttaa.
  • Aiheettomasta takuutestauksesta veloitamme min. 29€
  • Huonosti pakattuja kuljetuksessa vioittuneita tuotteita ei korjata eikä hyvitetä.
Huomioitavaa konetta huoltoon tuotaessa! 
Toimittaessasi koneen huoltoon ota varmuuskopiot tärkeistä tiedostoistasi, Myyjä tai myyjän osoittama huoltoliike ei vastaa kadonneista tiedostoista. 
 
Ohjeita eri tuotteiden Takuupalautuksille
Emolevyt: Palautetaan pelkkä emolevy ilman ajureita, piuhoja ja manuaaleja. 
Prosessorit: Boxatut prosessorit palautetaan aina coolereineen päivineen, ilman cooleria niitä ei oteta vastaan. Normaalit prosessorit irrallisena. 
Näytönohjaimet: Palautetaan pelkkä näytönohjain – lukuun ottamatta näytönohjaimia, joissa on mukana esim. Firewire-kortti tai muita ulkoisia lisälaitteita. Nämä kortit tulee palauttaa oheistavaroineen. 
Äänikortit: Palautetaan pelkkä äänikortti – lukuun ottamatta äänikortteja, joissa on oheislaitteita, ne palautetaan kokonaisina. 
Näppikset, hiiret ym.: Palautetaan kokonaisina lähettimineen, varsinkin näppis hiiri yhdistelmät. 
Mp3-soittimet, kaiuttimet, peliohjaimet, ratit ym.: Palautetaan kokonaisina, omassa laatikossa. 

 

Kaikilla kannettavien, näyttöjen, tulostimien, puhelimien ja kameroiden valmistajilla on omat takuuhuoltonsa. Tarkista alla olevasta luettelosta oikea huoltopiste. Tuotteita ei tule lähettää suoraan Cruzbroker Huoltoon, vaan voitte olla yhteydessä suoraan valmistajan omaan huoltoon. Mikäli listalta ei löydy oikeaa yhteystietoa, olkaa yhteydessä huoltoomme, niin autamme asiassa.

ACER 
Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 10.00 - 17.00 numerossa (09) 276 5145 

 
ASUS
Asus hoitaa kaikki huoltopalveluun liittyvät asiat osoitteessa rma.asus.fi tai tukinumerossa 09-69379690. 
 
BenQ
Tekninen tuki: 09-8171 0191 ( 10:00 - 18:00 )
RMA Helpdesk: 09-8171 0188 ( 10:00 - 18:00)
Vikailmoitus voidaan tehdä BenQ:n kotisivuilla osoitteessa: 
 
BROTHER
Takuuaikana edellytämme, että ensin ollaan yhteydessä Brother Finlandiin,
jolloin määritellään miten ko. tapauksessa menetellään.
Takuu korjauksen suorittaa Brother Finland Oy valtuutettu piirihuolto.
 
Brother-keskushuolto - InfoCare Workshop Oy
Arkisin klo 08:30-15:30
HUOLTO PUHELINNUMEROT:
010 574 5200 | huolto.fi@infocareworkshop.com

Tuki käyttäjille
Arkisin klo 09.00-17.30
09 875 92 288
 
 
CANON
 
DELL
Ota yhteyttä Dell Tekniseen tukeen puhelimitse. Otathan sarjanumeron esille.
 
Dell tekninen tuki:
Kuluttajakoneiden tekninen tuki ja huoltopyynnöt 020 753 35 55 8:00 - 17:00 maanantai - torstai, 8:00 - 16:00 perjantai
Yritysasiakkaiden ProSupport –tuki ja huoltopyynnöt 020 753 35 66 24 h (suomen kielellä klo 8 - 16 maanantai - perjantai, muina aikoina englanniksi)
 
EATON
Huoltokeskus:
Koskelontie 25
PL 54
02921, Espoo
Puh. (09) 452 661
Faksi (09) 452 66568
Huolto@eaton.com 
 
EPSON
Ota yhteyttä takuuhuolto kysymyksissä: www.epson.fi tai soittamalla numeroon: 0201 552 090 (auki arkisin klo 9 - 18). Tukipalvelu on asiakkaalle ilmainen. Asiakas maksaa vain normaalin operaattorin perimän puhelumaksun (kiinteästä linjasta 0,09€ per puhelu + 0,02€ per minuutti, jonotus on maksuton). 
 
FUJITSU 
Viallisissa/puutteellisissa Fujitsu tuotteissa ota yhteyttä PUH 0800 05979 
 
HP 
Yritystuotteiden tuki: 0203 53 232
Kuluttajatuotteiden tuki: 0203 66 767 
 
LENOVO
Takuukorjaukset
IBM-vikailmoituskeskus
puh. 0800 1 4260 / 24H
tai elektronisesti osoitteessa
 
LEXMARK
Vian ilmaantuessa loppukäyttäjän on aina ensin soitettava Lexmarkin tuotetukeen mustesuihkutulostimet: 09-693 79 270  
lasertulostimet: 0203 26226 
 
LG 
Näyttöjen ja projektorien tukipalvelu: 0800 - 116587 tietokoneiden tukipalvelu 0800 - 115456 
Kaikki takuukorjaukset hoitaa InfoCare Oy Puh: (09) 561 86 130
email: huolto@infocare.fi
 
SAMSUNG
Tulostimet:
Infocare puh. 010 - 310 8100
Sähköposti huolto@infocare.fi 
 
Muut laitteet:
SAMSUNG Huoltopisteet Suomessa
 
VIEWSONIC
Infocare Finland vastaa ViewSonicin tuotteiden teknisistä tukipalveluista sekä kaikista huoltokutsuista 3 eri kielellä. Myös DOA-tapauksissa asiakas ottaa yhteyttää Contact Centeriin. Kielet ovat: Suomi, Englanti ja Ruotsi
 
Suomesta soitettaessa puhelinnumero on 010-3108104, arkipäivisin klo 8:00 – 17.00.
 
 

Copyright © 2024 CruzIT Oy